wtorek, 14 czerwca 2011

Słoneczny rozkład

Kiedy w rozkładzie pojawia się nam karta Słońca XIX , na naszych twarzach pojawia się uśmiech, bo wiemy, że wszystko będzie dobrze. Daje optymizm, jest symbolem wiedzy i spełnionych nadziei, zapowiada powodzenie i radość. Słońce w tarocie jest symbolem światła, a więc naszej świadomości. Drogę słońca możemy rozpatrywać jako drogę naszego rozwoju osobistego, a także kolejnych etapów naszego życia.
Gilded Tarot Ciro Marchetti
Poniższy rozkład zapożyczyłam z "Tarocisty nr 3(5) 2010". Opracowany przez Mirosławę Krogulską, a wzorowany na drodze słońca na niebie. 
Rozkład pokazuje w jakim miejscu naszego życia aktualnie się znajdujemy i co jeszcze jest przed nami do odkrycia oraz zrobienia.

1. Pokazuje nam sytuację pytającego, główny problem, otoczenie.
2. Wschód. Co zaczyna być ważne, co uda się zrobić, czego warto się nauczyć?
Wschód to początek. Tu zaczyna się nowy dzień, wszystko wyłania się z ciemności. Od tej chwili to, co było ukryte, staje się widoczne.
3. Południe. Co w tej chwili jest ważne, na co mam szansę, co jest moim atutem?
Południe to pełnia możliwości. To symbol pełni, mocy i świadomości. Wtedy wiemy co mamy robić, czujemy energię i entuzjazm, z zapałem realizujemy swoje marzenia.
4. Zachód. Co odchodzi w przeszłość, na co nie mogę liczyć?
Zachód to zakończenie. Tu następuje ciemność i to czym się zajmowaliśmy znika nam z oczu.
5. Północ. Czego nie wiem, co może mnie zaskoczyć?
Północ jest triumfem ciemności, po nim znów nadejdzie wschód, a z nim rozbłysk światła. Ciemniej już nie będzie - tu czekamy na nadchodzący świt.
6. Głupiec. Ja w drodze, co robię, gdzie podążam, czy jestem w zgodzie ze światem?
Jeśli ta karta w swej wymowie łączy się z pozostałymi kartami, możemy mieć pewność, że podążamy dobrą drogą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz